Manteniment Informàtic
El servei de manteniment informàtic que necessita la seva empresa
El nostre servei de manteniment informàtic li aporta la tranquil·litat i seguretat necessàries. Per tant, podrà dedicar-se al seu negoci sabent que la infraestructura informàtica està en bones mans.
Si la seva activitat empresarial depèn en gran manera del funcionament de la tecnologia informàtica, deixi’ns ajudar-lo. Perquè, un complet i experimentat equip de tècnics informàtics, especialitzats cadascun en la seva àrea professional, estaran a la seva disposició per a proposar-li les millors solucions i resoldre les incidències de la forma més ràpida.
Que inclou el nostre servei de manteniment informàtic?
No esperi a tenir problemes per a solucionar-los. La nostra missió és que els sistemes informàtics de la seva empresa estiguin sempre funcionant.
El nostre compromís en cas de qualsevol problema és un suport remot immediat. Així com un temps de resposta on-site de 7 hores laborables per a incidències estàndard i 4 hores per a urgències.
Auditories de seguretat informàtica periòdiques
Revisions preventives periòdiques
Programem visites periòdiques perquè un tècnic es passi per la teva oficina per a fer treballs preventius.
Solució de problemes immediats
Quan la seva empresa tingui un problema informàtic li ho solucionem a l’instant per remot. Solucionem el 75% de les incidències en l’acte.
Assistència en la seva oficina il·limitada
Si el problema no es pot solucionar telefònicament, un tècnic es desplacés a la seva oficina el temps que faci falta per a solucionar els seus problemes informàtics.
Suport remot il·limitat
Un tècnic l’ajudarà mitjançant connexió remota, sempre amb prèvia autorització per part seva, el temps que faci falta per a solucionar els seus problemes informàtics.
Som un més de la teva empresa
En contractar el nostre servei de manteniment informàtic, ens preocupem de la seva infraestructura informàtica com si fos nostra.
Objectius a Aconseguir!
- Prevenir l'aparició de problemes en els sistemes (Visites Preventives i Correctives)
- Minimitzar el nombre d'incidències que es produeixen.
- Garantir un acompliment ininterromput dels sistemes en la mesura que sigui possible.
- Reduir al màxim el mal que aquestes puguin causar.
- Restaurar el servei en el mínim temps possible en cas d'incidència.
- Evitar la repetició de problemes mitjançant la revisió, actualització, i control dels diferents treballs.
Com el podem ajudar a solucionar els seus problemes ràpidament
Per telèfon
Qualsevol empleat d’una empresa amb manteniment informàtic pot comunicar-nos una incidència mitjançant una crida.
Suport remot
El tècnic que atén la trucada registra i sol·licita accés remot al client per a resoldre la incidència a l’instant. En cas de resoldre la incidència registra el problema, la solució i tanca el cas.
Servei presencial
Si no és possible la resolució de la incidència per remot. Un tècnic visitarà en la major brevetat possible les instal·lacions del client per a solucionar el problema. En cas de no resoldre’s el problema en l’oficina del client, es retira l’equip per a ser reparat en el nostre taller, retornant el mateix en la major brevetat possible. Una vegada resolta la incidència es registra el problema, la solució i es tanca el cas.