PARTNER OFICIAL A3SOFTWARE
El programari ERP integral i sempre actualitzat
El programari de gestió PIMES a3ERP unifica les diferents àrees de l’empresa. Així et garantim una gestió eficient: el nostre ERP programari t’ofereix una visió global del teu negoci en temps real, a més del control i traçabilitat de tots els processos productius i administratius. Podràs automatitzar tasques, optimitzar recursos i accedir a la informació que necessites en uns clics.
El nostre sistema de planificació de recursos empresarials s’adapta a tot tipus d’empresa, segons les seves necessitats i sector d’activitat. A més, disposem d’una àmplia varietat de mòduls i solucions verticals especialitzades. a3ERP està adaptat al Subministrament Immediat d’Informació (SII) des del mateix punt d’ús, sense necessitat de plataformes externes. Per tots aquests motius, a3ERP ha estat reconegut amb el Premi Byte TI al Millor ERP de 2018.
Global
Escalable
Adaptable
Informació en temps real
Vols més informació, o saber com a3ERP pot ajudar-te? T'informem sense compromís.
Un únic programari per a la gestió de tot el negoci
a3ERP permet tenir tota la informació del teu negoci en una mateixa base de dades: comptabilitat, facturació, magatzem, CRM, nòmines, etc. D’aquesta manera, evitaràs errors i duplicitats en la gestió de la informació, a més de disposar d’un únic punt d’accés a les dades.
Amb el a3ERP podràs estalviar temps amb funcionalitats que agiliten la gestió del negoci: generació automàtica de comandes, albarans i factures; quotes; generació d’informes i documents predefinits, etc. Així, multiplicaràs l’eficiència en tots els departaments, amb la tranquil·litat de comptar amb una eina que et permet un major control i traçabilitat dels processos.
Amb el programari a3ERP tindràs la garantia que la teva empresa estarà sempre al dia davant qualsevol canvi legal que afecti la seva gestió. a3ERP està adaptat al SII, perquè puguis enviar la informació requerida per la AEAT des del mateix punt d’ús, sense plataformes externes. També pots treballar amb factures electròniques amb els formats requerits per l’Administració.
a3ERP evoluciona al ritme de la teva empresa
Si la teva empresa creix i necessites ampliar nombre de llocs o incorporar noves funcionalitats, amb a3ERP podràs fer-ho fàcilment, sense veure’t obligat a canviar de programa.
El nostre programari de gestió està disponible en 4 versions per a adaptar-se a les necessitats de cada empresa, també les més petites, així que pots canviar de versió quan el requereixis.
A més, gràcies a la seva estructura modular i àmplia oferta de mòduls disponible, pots incorporar noves funcionalitats a mesura que la teva empresa les requereixi: app per a la gestió comercial, TPV, CRM, gestió de nòmines, etc.
Facilitat en la gestió per a tot tipus d'empreses
a3ERP és un programari de gestió altament intuïtiu, pensat perquè, de la forma més fàcil, puguis accedir a la informació o al procés que t’interessi des de qualsevol punt de l’aplicació. D’aquesta manera, no sols estalviaràs en enutjoses sessions formatives, si no que aviat podràs beneficiar-te d’una gestió més àgil, eficient i senzilla.
Una altra dels avantatges del nostre sistema de planificació de recursos és la seva alta capacitat de parametrització i facilitat per a connectar-se amb altre programari, segons necessitats específiques de cada empresa.
Vols més informació, o saber com a3ERP pot ajudar-te? T'informem sense compromís.
El teu negoci, sempre sota control amb les eines d'anàlisis
Perquè d’un simple cop d’ull puguis comprovar l’estat del teu negoci, a3ERP incorpora un quadre de comandament personalitzable per a cada usuari amb els indicadors que més t’interessin, com per exemple comparatives d’ingressos i despeses o de vendes amb l’any anterior, llistats amb els principals clients o articles més venuts, representants comercials amb major venda, etc.
A més, A3ERP per a PIMES compta amb un potent mòdul d’anàlisi de negoci que permet realitzar tot tipus d’estadístiques, informes i comparatives exportables a excel amb informació en temps real sobre l’estat de la teva empresa. Tot, per a aportar-te les dades necessàries perquè puguis prendre les millors decisions per al teu negoci.
El nostre programari ERP s'adapta a tu
a3ERP|base
a3ERP|profesional
a3ERP|plus
a3ERP|premium
a3ERP disposa de mòduls que completen les necessitats específiques de totes les àrees empresarials i d’aplicacions verticals per a atendre els diferents sectors d’activitat.
Descobreix més sobre les funcionalitats de la nostra gamma de programari ERP per a saber quin s’ajusta millor al teu negoci.
Un programari ERP per a cobrir totes les necessitats de la teva empresa
a3ERP respon per complet a les necessitats de planificació de recursos empresarials. És una solució ERP que cobreix totes àrees de negoci i ofereix múltiples funcionalitats perquè disposis de tota la informació en el mateix lloc, millorant així la teva productivitat i eficiència.
Consulta la taula comparativa de funcionalitats de la nostra gamma de sistemes de gestió.
Comptabilitat analítica, financera i pressupostària
Gestió de magatzem
Facturació
Anàlisi de negoci
Quadre de comandament personalitzable perquè d’un cop d’ull puguis conèixer l’estat del teu negoci. A més, disposa d’una potent eina de Business Intelligence que et permet generar informes, estadístiques i comparatives amb informació en temps real. També té un quadre de comandament per client per a veure la situació general de cadascun d’ells.
Integració amb Office 365
Sincronització de contactes entre Office i a3ERP i gestió de cites i tasques amb diferents vistes de calendari. Sincronització i gestió d’accions entre usuaris.
Accés a a3responde
Vols més informació, o saber com a3ERP pot ajudar-te? T'informem sense compromís.
Mòduls de programari ERP per a PIMES
Gestió empresarial
Simplifica processos i automatitza tasques de facturació
Altres solucions
Gestió de nòmina i portal de l’empleat en el núvol.
Gestió comercial en qualsevol moment i lloc